Andrea was our team member but she is in her nourish vacation since June to 2011 June. And I’m sure when she return I won’t be here, even I don’t know where will be.

From I came back, we’re always talking we must meet, but until now we just have chance to meet. Although I really forgot we made an appointment on that day.
But finally….
Andrea is looking good, especially shinning with mother love.
Her face glowing with health, everything is great!

Listen she talking about her son Lukas, you can feel that is the whole life of her right now, even she getting nervous when we finished the dinner, because this is the first time they left Lukas at home during the night time with baby sitter.
You can feel when someone to be a mother, her life is totally different. And she also said after childbirth she only can drink two cups of wine, then she will get drunk, even this part is changed

Suddenly I feel although it’s only around four months since I left but a lot of things are changed.
My life, my mind, her life, her son and even Kate & Petr, they decided to share their life forever.
Watch them seated around me. I’m really glad that I’m here.
I also can’t wait to see Lukas as well! I want to take photos for him!!

After Andrea and her husband Pavel left, I talked with Petr when there only both of us.
I said: Petr, you have been together with Kate for 7 years, but you still love each other so much, from your actions or even just look at each other, I can feel your deeply love. And I’m also so admire you that you can hug or kiss each other wherever you want, whenever you need.
Petr just used his simple English told me: Yes, I love her, she is my life, she is my heart and I think for her, me too.

I looked Petr said the words one by one from his heart with the shinning eyes, at that moment I lost my words.

Thank you! My friends! you let me learn a lot of things from you!


Andrea曾是我們的一員 但是她現在正過著她維持三年的產假
我很確定當她回來時我已經不在這裡 甚至我都不知道我會在哪

從我回來 我們就常在講一定要見個面 但是一直到現在我們才有機會見到面
雖然那天我還真的忘了我們有約 但總算是見到了

Andrea看起來非常棒 尤其是閃爍著母愛的光芒
容光煥發的 一切好極了!

聽著她談論著她的兒子Lukas 你可以感受到那是她現在全部的生命
她甚至在吃完晚餐後說她開始有點緊張 因為這是她們第一次把Lukas晚上留在家裡給褓姆帶
你可以感受到當有人變成媽媽之後 她的生活真的全都變了
她也說她自從生完之後 最多也只能喝兩杯紅酒然後就醉了 這個部份也變了…

突然 我覺得自從我離開雖然才大概四個月 但是很多事都變了
我的生活 我的心情 她的生活 她的兒子 還有Kate & Petr她們也決定要攜手共渡一輩子
看著坐在我四周圍的他們 我真的很高興我在這裡
而我也迫不及待的想看看Lukas了!我想幫他拍照!

Andrea跟她老公Pavel離開了之後 我與Petr聊了起來
我說:Petr 你跟Kate在一起也七年了 但是你們仍這麼深愛著對方
從你們的舉動或甚至只是一個眼神 我都能感受到妳們深厚的愛意
而我也非常羨慕你們可以在你們想要 或是你們需要的時候 就能擁抱或是親吻

Petr用著他簡單的英文告訴我:是啊 我愛她 她是我的生命 她是我的心
而我想我對她而言也是如此

我看著Petr眼裡閃爍著光輝 打從內心一字一句的說完

那一刻我一句話都說不出來





arrow
arrow
    全站熱搜

    Hanson Huang 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()